TRIDENT 660 EXHAUST | RACING FULL KIT (21-25)
Year | 2021-2025 |
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Listino Raggr | Scarico Base |
Cod. ZTP096S00SCR
€1,140.00
RACING FULL KIT (STAINLESS STEEL SLEEVE)
- Structure material: Stainless Steel
- Sleeve material: Stainless Steel
- End cap material: Carbon Fiber
- ZARD kit weight: 3.6 kg (7.9 lbs)
- Weight saving: -4.5 kg (9.9 lbs)
RACING FULL KIT (TITANIUM SLEEVE)
- Structure material: Stainless Steel
- Sleeve material: Titanium
- End cap material: Carbon Fiber
- ZARD kit weight: 3.2 kg (7.1 lbs)
- Weight saving: -4.9 kg (10.8 lbs)
Zard offers the dedicated UpMap ECU for this model exclusively in Euro 5 versions from 2021 to 2024, which improves performance.
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Accessori da avere assolutamente
Finitura
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The Zard Racing Full Kit for the Triumph Trident 660 is the perfect choice for those who want to enhance their bike's performance with a touch of exclusivity, refined design, and a full, engaging sound. This exhaust system stands out with its modern, aggressive look, designed to integrate seamlessly with the Trident’s lines.
The system is entirely handmade in Italy using AISI 304 stainless steel, with a sleeve available in stainless steel or titanium, and a carbon fiber end cap and heat shield. Every material is selected to ensure durability, lightness, and a unique, sporty style. The exhaust is available in either a satin or black finish.
The Zard racing exhaust significantly improves handling and power, reducing weight by -4.9 kg (10.8 lbs) in the titanium sleeve version and -4.5 kg (9.9 lbs) in the stainless steel sleeve version, enhancing the riding feel and overall experience.
The 3>1 system produces a deep and aggressive sound, ideal for highlighting the sporty DNA of the Trident 660. The compact and streamlined design complements the bike’s clean lines, giving it an even more distinctive look.
Warning: by installing the Zard full kit, the motorcycle's electronics in E5 Plus configuration might detect a catalyst anomaly causing the cat warning light (informative) to turn on. To avoid the activation of this warning light, it is necessary to remap the ECU.
Data sheet
- Year
- 2021-2025
- Listino Raggr
- Scarico Base
I prodotti Zard sono la perfetta simbiosi tra artigianalità e tecnologia. Utilizziamo esclusivamente materie prime di massima qualità: tubi e lamiere in acciaio inossidabile AISI 304, titanio e carbonio. Le saldature TIG - MIG/MAG sono realizzate a mano da operatori specializzati e il trattamento ceramico nero utilizzato per la verniciatura degli scarichi resiste fino ad una temperatura di oltre 1000°C. Testiamo personalmente ogni impianto su strada e banco prova e ogni passaggio produttivo viene eseguito con la massima cura, attenzione e soprattutto, un’autentica passione.
Nota bene:
La richiesta di una configurazione del prodotto diversa da quella standard, è da considerarsi una lavorazione speciale e verrà pertanto quotata separatamente. Il marchio Zard è presente su ogni prodotto. Non esitare a contattarci all'indirizzo commerciale@zardexhaust.com per un preventivo dedicato!Omologazioni
I prodotti disponibili in versione omologata sono contraddistinti dalla voce ‘omologato’ selezionabile nella lista degli optional. La rimozione del DB killer negli scarichi omologati comporta la decadenza dell’omologazione e della garanzia. Il Ministero Dei Trasporti ha ufficialmente autorizzato le Officine Italiane Zard alla produzione di scarichi moto con omologazione valida su tutto il Territorio dell'Unione Europea. Gli scarichi Zard sono progettati e realizzati rispettando elevati standard di qualità e, per i modelli omologati, garantiscono il rispetto delle direttive europee riguardanti l'approvazione dei sistemi di scarico (Direttiva 97/24/CE, Regolamento UE 134/2014). Su ogni sistema di scarico omologato Zard è stampigliato il numero di omologazione riportato sul relativo certificato che viene fornito in dotazione e va presentato alle Forze dell'ordine in caso di controllo. Lo scarico omologato è equiparato a quello originale e come tale non deve essere sostituito nel caso di revisione della moto.YOU MAY ALSO LIKE