CRUISER HANDLEBAR | SPORT LOW (22-23)

Year 2022-2023
Listino Raggr Accessori Manubri
Cod. ZHD123
€144.00

HANDLEBAR SPORT LOW

  • Handlebar material: Stainless steel AISI 304
  • Rise: 1.1/4"
  • Width: 31"
  • Weight: 2.2 lb
  • Structure diameter: 1"
  • Pullback: 2.3/4"

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Performance

Weight

Accessori da avere assolutamente

Finitura

FINITURA

The Cruiser Handlebar from the Sport Low series represents the pinnacle of technological innovation, premium material usage, and cutting-edge design. Specifically crafted for Harley-Davidson® Cruiser motorcycles, this handlebar ensures an optimal riding position for a sporty yet comfortable experience, providing precise control and enhanced handling. These features significantly improve the bike’s responsiveness and stability, delivering a smoother and more controlled ride in all conditions.



Thanks to its ergonomic design, the Cruiser Handlebar provides a secure grip, allowing riders to tackle curves, accelerations, and braking with greater confidence. This combination of precision and maneuverability ensures a smooth and responsive ride, delivering an enhanced riding experience for those seeking high performance, maximum control, and superior comfort on every journey.



Designed by the Centro Stile Zard and entirely manufactured in Italy, built from AISI 304 stainless steel, ensuring exceptional durability and resistance to all weather conditions. Constructed with high-quality, durable materials and advanced surface treatments, this handlebar offers long-lasting reliability and premium craftsmanship.



Available in satin, glossy black, black powder coated, black chrome, and bronze Cerakote® finishes, the Cruiser Handlebar seamlessly integrates with all Harley-Davidson Cruiser models.



The Sport Low Cruiser Handlebar is compatible with Harley-Davidson Cruiser models from 2022 to 2023 and is designed to be installed with a high riser kit or OEM risers, featuring Ride by Wire (RBW) throttle compatibility for modern performance and seamless integration.

TECHNICAL SPEC

Data sheet

Year
2022-2023
Listino Raggr
Accessori Manubri
I prodotti Zard sono la perfetta simbiosi tra artigianalità e tecnologia. Utilizziamo esclusivamente materie prime di massima qualità: tubi e lamiere in acciaio inossidabile AISI 304, titanio e carbonio. Le saldature TIG - MIG/MAG sono realizzate a mano da operatori specializzati e il trattamento ceramico nero utilizzato per la verniciatura degli scarichi resiste fino ad una temperatura di oltre 1000°C. Testiamo personalmente ogni impianto su strada e banco prova e ogni passaggio produttivo viene eseguito con la massima cura, attenzione e soprattutto, un’autentica passione.

Nota bene:

La richiesta di una configurazione del prodotto diversa da quella standard, è da considerarsi una lavorazione speciale e verrà pertanto quotata separatamente. Il marchio Zard è presente su ogni prodotto. Non esitare a contattarci all'indirizzo commerciale@zardexhaust.com per un preventivo dedicato!

Omologazioni

I prodotti disponibili in versione omologata sono contraddistinti dalla voce ‘omologato’ selezionabile nella lista degli optional. La rimozione del DB killer negli scarichi omologati comporta la decadenza dell’omologazione e della garanzia. Il Ministero Dei Trasporti ha ufficialmente autorizzato le Officine Italiane Zard alla produzione di scarichi moto con omologazione valida su tutto il Territorio dell'Unione Europea. Gli scarichi Zard sono progettati e realizzati rispettando elevati standard di qualità e, per i modelli omologati, garantiscono il rispetto delle direttive europee riguardanti l'approvazione dei sistemi di scarico (Direttiva 97/24/CE, Regolamento UE 134/2014). Su ogni sistema di scarico omologato Zard è stampigliato il numero di omologazione riportato sul relativo certificato che viene fornito in dotazione e va presentato alle Forze dell'ordine in caso di controllo. Lo scarico omologato è equiparato a quello originale e come tale non deve essere sostituito nel caso di revisione della moto.

POTREBBERO INTERESSARTI ANCHE