ROAD KING SPECIAL | "4.33 INCHES" SLIP-ONS (21-23)
Year | 2021-2023 |
---|---|
Listino Raggr | Scarico Base |
Cod. ZHD003S10SAR
€1,250.00
SLIP-ONS RACING
Slip-ons material: Stainless steel
End cap material: Aluminium
ZARD weight: 7,7 kg
Weight saving: -0,3 kg
ZARD Performance: +2,2 hp
SLIP-ONS OMOLOGATI E 5
Materiale silenziatori: Acciaio Inox
Materiale fondello: Alluminio anodizzato
Peso kit ZARD: 7,9 kg
Risparmio di peso: -0,1 kg
ZARD Performance: +1 cv
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Performance
Weight
Homologated / Racing
Accessori da avere assolutamente
Finitura
FINITURA |
|
The 4.33 inches racing slip-ons for the Harley-Davidson® Road King Special exhaust, combine the style and technology typical of Officine Italiane Zard products with the tradition and charm of the iconic Milwaukee Touring models. The exhaust system consists of a pair of fully hand-made racing silencers, made of AISI 304 stainless steel, in Italy.
To complete this refined system, there is a matte black Cerakote® finish and solid billet aluminium end caps with a laser-etched Zard logo on the upper part.
The improvements are not only stylistic: the Zard system for the Harley-Davidson® Road King Special exhaust range is 0,3 kg lighter than the original exhaust, but above all it offers an increase of 2,2 hp in maximum power. The Zard exhaust for the Harley-Davidson® Grand American Touring family is compatible with all models in the range powered by the 114 cubic inch engine available in Euro 5 homologated or racing version.
Data sheet
- Year
- 2021-2023
- Listino Raggr
- Scarico Base
I prodotti Zard sono la perfetta simbiosi tra artigianalità e tecnologia. Utilizziamo esclusivamente materie prime di massima qualità: tubi e lamiere in acciaio inossidabile AISI 304, titanio e carbonio. Le saldature TIG - MIG/MAG sono realizzate a mano da operatori specializzati e il trattamento ceramico nero utilizzato per la verniciatura degli scarichi resiste fino ad una temperatura di oltre 1000°C. Testiamo personalmente ogni impianto su strada e banco prova e ogni passaggio produttivo viene eseguito con la massima cura, attenzione e soprattutto, un’autentica passione.