DIAVEL V4 EXHAUST | "MAKO" SLIP-ON KIT EXHAUST (23-24)
Year | 2023-2024 |
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Listino Raggr | Scarico Base |
SLIP-ON KIT RACING
Slip-on kit material: Stainless Steel
Sleeve material: Titanium
End cap material: Carbon fiber
Heat shields and side panels material: Carbon fiber
ZARD weight: 4,8 kg
Weight saving: -6,9 kg
ZARD Performance: +5,1 hp
SLIP-ON KIT HOMOLOGATED E 5
Slip-on kit material: Stainless Steel
Sleeve material: Titanium
End cap material: Carbon fiber
Heat shields and side panels material: Carbon fiber
ZARD weight: 8,2 kg
Weight saving: -3,5 kg
ZARD Performance: +2,8 hp
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Zard "Mako" Slip-On Exhaust for Ducati Diavel V4
Unleash the true spirit of your Ducati Diavel V4 with the Zard "Mako" Slip-On Exhaust, where cutting-edge performance meets bold Italian design. Inspired by the sleek aggression of a shark fin, the Mako is more than an exhaust – it's an evolution in power, sound and style.
Performance That Commands Respect
Experience an immediate upgrade in both dynamics and character. The racing version delivers up to +5.1 hp while shedding 6.9 kg, providing improved responsiveness and acceleration. The Euro 5 homologated version offers a powerful yet compliant street-legal alternative with +2.8 hp and a significant weight saving.
Signature Sound, Aggressive Presence
Designed to transform the auditory identity of your Diavel V4, the Mako produces a deep, aggressive tone that resonates with Zard's unmistakable character. Whether you're carving through city streets or cruising wide open roads, you'll feel and hear the difference.
Premium Materials, Handmade Excellence
- Grade 1 Titanium sleeve for optimal durability and weight
- Carbon fiber heat shields and side panels for high-performance aesthetics
- AISI 304 stainless steel structure, hand-welded in Italy
- Billet-machined carbon fiber end caps with Zard laser-etched logo
Compatibility
Compatible with Ducati Diavel V4 (model year 2023 and up). Easy bolt-on installation with dedicated fittings included.
Racing or Road: You Choose
The Mako is available in both racing and Euro 5 homologated versions. The homologated model features a stainless steel catalyst and complies with current emissions and noise regulations. Both options are delivered without dB-killers for an authentic exhaust note.
Handcrafted in Italy by Officine Italiane Zard, the Mako is built for riders who demand character, quality, and performance in every detail.
Looking for more? Explore all Zard exhausts for Ducati Diavel V4 and complete your custom ride with Italian excellence.
Or visit the full category here: Diavel V4 Collection
TECHNICAL SPEC
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Data sheet
- Year
- 2023-2024
- Listino Raggr
- Scarico Base
Nota bene:
La richiesta di una configurazione del prodotto diversa da quella standard, è da considerarsi una lavorazione speciale e verrà pertanto quotata separatamente. Il marchio Zard è presente su ogni prodotto. Non esitare a contattarci all'indirizzo commerciale@zardexhaust.com per un preventivo dedicato!Omologazioni
I prodotti disponibili in versione omologata sono contraddistinti dalla voce ‘omologato’ selezionabile nella lista degli optional. La rimozione del DB killer negli scarichi omologati comporta la decadenza dell’omologazione e della garanzia. Il Ministero Dei Trasporti ha ufficialmente autorizzato le Officine Italiane Zard alla produzione di scarichi moto con omologazione valida su tutto il Territorio dell'Unione Europea. Gli scarichi Zard sono progettati e realizzati rispettando elevati standard di qualità e, per i modelli omologati, garantiscono il rispetto delle direttive europee riguardanti l'approvazione dei sistemi di scarico (Direttiva 97/24/CE, Regolamento UE 134/2014). Su ogni sistema di scarico omologato Zard è stampigliato il numero di omologazione riportato sul relativo certificato che viene fornito in dotazione e va presentato alle Forze dell'ordine in caso di controllo. Lo scarico omologato è equiparato a quello originale e come tale non deve essere sostituito nel caso di revisione della moto.Download
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